Imhotep Promotions overgenomen door BeGlobal B.V.

14 maart 2022
Nieuws van leden

De mentaliteit en werkwijze van Imhotep komen overeen met die van BeGlobal: voor alle partijen correct zakendoen en klanten optimaal servicen zijn enkele belangrijke overeenkomsten, evenals de aandacht voorduurzaamheid en compliance. Beiden bedrijven zijn sterk in brandstores, dus ook op dat gebied is de overname een hele goede match. 
Net als Imhotep is BeGlobal, leverancier van (custom made) promotionele artikelen en relatiegeschenken. Wij ondersteunen het versterken van imago´s en uitbouwen van merk-, bedrijfs-of productnaam van onze klanten. Met promotionele producten, die passen bij het merk en organisatie, Imago en doelgroep. 

Wij zijn ervan overtuigd dat de juiste promotionele producten een enorme boost kunnen geven aan het opbouwen van een merk. Dat willen we ook graag voor onze klanten (blijven) doen. Wij denken dat we van toegevoegde waarde zijn vanwege onze ervaring, vakkennis en service, ons eigen warehouse, de Cadeau concepten, de Brandstores, de Collectdeals (onlinetool waarmee klanten zelf gezamenlijk kunnen inkopen), Prominate (onze internationale verkoopkantoren) en de CarbonTracking Tool waarmee we heel nauwkeurig de CO2-uitstoot van de productie en het transport van promotionele artikelen kunnen berekenen en onze klanten zo nodig inzicht kunnen geven in welke artikelen minder belastend zijn om in te zetten. Maar onze toegevoegde waarde zit ‘m niet in de laatste plaats in het IPPAG-lidmaatschap.

Passie en expertise

Grote bedrijven en organisaties, zoals ministeries, ING, Aegon, Deloitte, Quooker, Koni, Netflix, Picnic en ExactSoftware zijn klanten bij BeGlobal. Maar we werken ook voor kleine(re)bedrijven. We vinden het net zo leuk en uitdagend om voor een mkb-bedrijf aande slag te gaan. Grote of kleine opdrachten, we voeren ze allemaal met evenveel passie en expertise uit. 

Onze Business Partners